پیوست

گروه محصولات اتوماسیون اداری

گروه نرم افزاری پیوست > محصولات > گروه محصولات اتوماسیون اداری

نرم افزار های جامع محصولات اداری

برقراری ارتباط بین تمامی عناصر موثر در ساختار مدیریت داخلی یک سازمان

⚠️سیستم اتوماسیون اداری در هر سازمان دانش محور فارغ از ماهیت و ابعاد آن، نه یک انتخاب بلکه یک الزام و ضرورت مدیریتی می باشد. ⚠️

چرا به سیستم اتوماسیون اداری نیاز داریم ؟

برقراری ارتباط بین تمامی عناصر موثر در ساختار مدیریت داخلی یک سازمان. ارتباط با طرف های مکاتبه در فراسوی سازمان با بهره گیری از یک زیرساخت مناسب، از بارزترین جنبه های توجیهی برای استقرار اتوماسیون اداری با قابلیت های نرم افزار پیوست می باشد. یکی از جلوه های بارز استقرار موفق نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پیوست در هر سازمان را می توان در پیاده سازی ایده گردش مکاتبات اداری بدون کاغذ (Paperless) با رعایت ساختار سلسله مراتبی سازمان ملاحظه نمود.

نرم افزار فرم ساز و مدیریت گردش فرم پیوست با محیطی ساده و حرفه ای ، از مجموعه ابزارهای اصلی برای پیاده سازی فرم ها و فرآیندهای دلخواه سازمانی در سیستم اتوماسیون اداری می باشد و نقش ممتاز و ویژه ای در برقراری ارتباط بین نرم افزارهای مالی اداری ایفا می کند.

استفاده از نرم افزار های مکمل برای پیاده سازی نرم افزار جامع اتوماسیون سازمانی

 

هنگامی که از سیستم اتوماسیون اداری به مفهوم عام آن سخن می رود، استفاده از یک نرم افزار مدیریت اسناد نیز در کنار موضوع مدیریت مکاتبات مطرح و ضروری می نماید. اسناد سازمانی بر اساس یک مدیریت علمی ساختار دهی گردیده و به صورت الکترونیکی در نرم افزار مدیریت اسناد سازماندهی می گردند. در واقع این ابزار نگهداری دانش سازمانی را بر عهده می گیرد و مدیریت مستندات راکد سازمانی را عهده دار شده و در زمان نیاز آنها را در کارتابل پرسنل در اتوماسیون اداری به گردش در می آورد.

مدیریت ارتباطات با خریداران CRM را باید یکی دیگر از اجزاء موثر در مدیریت اداری هر سازمان پاسخگو دانست. در واقع سیستم های CRM به عنوان یکی از ابزارهای مهم هوش سازمانی، که باعث افزایش بهره وری سازمان می شود در تمامی سازمان های دانش محور مورد توجه قرار گرفته است.

برخی از مشتریان حوزه اتوماسیون اداری

[کل: ۱۲ میانگین: ۴.۹]
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها